Billboardy w Cityboard Online - jak to działa?

Cityboard Online to platforma, dzięki której szybko i łatwo kupisz billboardy w jednym z 74 miast w Polsce (np. Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Poznań, lub mniejsze miasta, takie jak Łomża, Grudziądz, czy Piła). Kampania reklamy zewnętrznej jeszcze nigdy nie była tak prosta i szybka w zaplanowaniu. Wystarczą trzy kroki, aby kupić wybrane billboardy.
Zobacz, jak kupić nośniki cityboard.
Mapa Zaloguj się do systemu, wybierz miasto i interesujące Cię billboardy.
Wykresy Dodaj kreację. Nie masz jej? Nie martw się, zrobimy ją dla Ciebie.
Uścisk dłoni Opłać swoje zamówienie, ciesz się kampanią i zyskuj nowych klientów.

Billboard

O nas

W Cityboard Media wiemy, jak skutecznie komunikować się z klientami. Naszym priorytetem jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań marketingowych i świadczenie wysokiej jakości usług w zakresie reklamy outdoorowej (billboardy) i digitalowej. Nasza sieć outdoorowa, to kilka tysięcy billboardów w 74 miastach w całym kraju. Planujemy i realizujemy kampanie reklamowe, informacyjne i wizerunkowe dla małych, średnich i dużych firm, a także dla klientów indywidualnych. Oferujemy najczęściej wybierany format reklamowy w Polsce.
Dowiedz się więcej

Opinie naszych klientów

Reklama wielkoformatowa to racjonalny wybór, który zapewnia nam stałą obecność w świadomości klientów. Stawiamy na nośniki usytuowane w sprawdzonych lokalizacjach, bo to, w połączeniu z odpowiednią kreacją plakatu przekłada się bezpośrednio na stały wzrost zainteresowania ofertą Factory Annopol. Agnieszka Wrońska, Site Marketing & PR Coordinator, Factory Annopol

Cityboard to wielkomiejska reklama uliczna na stałe wpisana w pejzaż Warszawy. My natomiast jesteśmy wiodącym developerem w Polsce. Informacje, która nasza firma – Dom Development – chce przekazać mieszkańcom stolicy, najlepiej sprawdzają się w przestrzeni miasta, tak jak nasza architektura. Radosław Bieliński, Kierownik Działu Marketingu Dom Development

Reklama zewnętrzna stanowi bardzo ważny element naszej komunikacji marketingowej. Dzięki niej, każdego dnia docieramy z przekazem do bardzo dużej liczby odbiorców. Tomasz Nagot, Dyrektor Marketingu, Mazda Motor Poland

+